IntoGolfV3 is live
Maak een nieuw wachtwoord aan om toegang te krijgen
We zijn vandaag, woensdag 11 december, overgegaan naar onze nieuwe software ‘IntoGolfV3’, waarbinnen onze ledenadministratie en de baanplanning zijn geïntegreerd in één pakket.
In onze eerdere Nieuwsbrieven Updates hebben we hier al aandacht aan besteed.
Het gebruik van de WebApp en website was eergisteren, gisteren en vandaag niet mogelijk. Maar vanaf dit moment is het nieuwe systeem online en kan je weer gebruikmaken van alle online kanalen voor het boeken van starttijden, inschrijven op wedstrijden en het regelen van andere clubzaken.
Om in te loggen op het nieuwe systeem is het noodzakelijk eerst een nieuw wachtwoord aan te maken.
Dit kun je doen via de volgende link:
https://zelle.golfer.intogolf.nl/#/login
Vervolgens klik je op ‘WACHTWOORD VERGETEN’ en volg je de instructies.
Gebruik van de nieuwe WebApp:
Qua gebruik lijkt dit veel op de oude WebApp.
Je logt in op de reeds hierboven gegeven link (https://zelle.golfer.intogolf.nl/#/login) waarna er een menu verschijnt zoals je dat gewend bent vanuit de oude WebApp.
Voor het gebruik van de nieuwe WebApp zijn er een aantal duidelijke en korte video’s beschikbaar:
In- en uitloggen:
https://vimeo.com/879410575/90b700f813
Starttijden boeken:
https://vimeo.com/883194539/4bb6cc9f9f
Inschrijven voor een wedstrijd en overzicht:
https://vimeo.com/879414044/c19ec5454b
Invoeren van je scorekaart en overzicht:
https://vimeo.com/879414018/db5d81540e
Installeren van het app icoon op je mobiel:
Omdat je deze WebApp vaker zult gebruiken is het handig om deze op het beginscherm van de mobiele telefoon te zetten zodat de app snel geopend kan worden.
Hieronder vind je de instructies voor:
De iPhone:
https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph42ab2f3a7/ios
Scroll naar beneden tot: Een website symbool in het beginscherm zetten.
Een Android toestel:
https://seniorweb.nl/tip/site-op-startscherm-zetten
Scroll naar beneden tot: Website op startscherm Android-toestel zetten.
Hulp nodig?
We vragen je vriendelijk om eerst bovenstaande instructies te volgen.
Mocht het niet lukken vraag dan bijvoorbeeld een familielid of een ander clublid.
Of stuur een mail naar conversie@golfclubzelle.nl en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Mocht het dan nog steeds niet lukken, dan ben je uiteraard van harte welkom om binnen te lopen op het secretariaat voor hulp en ondersteuning!